Subject: Teabenõue/tegevusluba OÜ L & N BOJARSKI
From: "Andrus Kattel | NOVE" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 13:39:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Terviseamet

Palun mulle väljastada  Osaühing L & N BOJARSKI reg. kood 10649954
tervishoiuteenuse osutamiseks väljastatud tegevusload, mis kehtisid
seisuga 07.04.2022.

Kui tegevusluba peatati või tunnistati kehtetuks, siis palun edastage
teave vastava toimingu aluseks oleva põhjuse kohta.

Terviseameti kodulehe päringu järgi ei ole antud ettevõttele
tervishoiuteenuse tegevuslube:

Lugupidamisega

Andrus Kattel
Vandeadvokaat / Partner
+372 610 8014 / +372 511 1329
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Advokaadibüroo NOVE OÜ
Estonia pst 9, Solarise keskus, 10143 Tallinn
+372 610 8010
 <http://www.nove.ee/> www.nove.ee

 <https://nove.ee/>

 <https://www.facebook.com/nove.advokaadibyroo>
 <https://www.linkedin.com/company/15170883>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni,
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle
manused oma arvutisüsteemist. Täname teid!